Wpisz poszukiwane słowo i wciśnij Enter.

Pierwsze kroki w Microsoft Defender dla Firm – jak zadbać o bezpieczeństwo firmowych danych?

Pierwsze kroki w Microsoft Defender dla Firm – jak zadbać o bezpieczeństwo firmowych danych?

Microsoft Defender dla Firm to zestaw zabezpieczeń, który współpracuje z usługami Microsoft 365 w Twojej organizacji. Przeczytaj, jak wykonać pierwsze kroki w biznesowej wersji Defendera, dzięki której aktywujesz zaawansowaną ochronę dla urządzeń pracowników.

Jak skonfigurować Microsoft Defender dla firm?

Na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań dbających o bezpieczeństwo danych i urządzeń. Microsoft Defender jednak wyróżnia się od nich tym, że jest w pełni zintegrowany ze środowiskiem Office 365 Twojej firmy. Konfiguracja i zarządzanie bezpieczeństwem z poziomu konsoli administracyjnej może wydawać się dość skomplikowane, ale rzeczywistość jest na szczęście inna.

Dużą zaletą Microsoft Defender jest wysoki poziom bezpieczeństwa, który nie wymaga specjalistycznej wiedzy czy umiejętności. Konfiguracja po pierwszym uruchomieniu jest bardzo prosta, a proces dalszej konfiguracji jest ułatwiony przez znajomy interfejs i obsługę środowiska. W panelu zarządzania dostępne są także wskazówki obrazujące aktualny stan zabezpieczeń oraz bogate zasoby wiedzy na temat zarządzania bezpieczeństwem.

Zasoby wiedzy w MS Defender

Jak aktywować domyślne zabezpieczenia w Microsoft Defender?

Po zakupie usługi należy najpierw przypisać jej licencję do użytkownika w panelu administracyjnym Microsoft. Po wykonaniu tej czynności użytkownik z przypisaną licencją może rozpocząć konfigurację zabezpieczeń, otwierając panel zarządzania zabezpieczeniami Microsoft Defender dla Firm (https://security.microsoft.com/).

Panel jest dostępny bez aktywnej licencji Defender dla Firm, aczkolwiek po przypisaniu licencji i wejściu na stronę usługa automatycznie uruchomi proces aktywacji zabezpieczeń. Przeprowadza on administratora przez podstawowe, pierwsze kroki potrzebne do odpowiedniego zarządzania bezpieczeństwem organizacji.

Krok 1: Nadaj dostępy użytkownikom

Pierwszym krokiem aktywacji Defedner dla Firm jest nadanie uprawnień i dostępów wybranym użytkownikom. W rubryce Imię wpisz nazwę użytkownika, a następnie wybierz rolę, którą ma spełniać z listy po prawej stronie. By dodać kolejnych użytkowników, kliknij przycisk Dodaj przypisanie roli z ikoną plusa.

Dowiedz się więcej o rolach w Microsoft Defender dla Firm.

Microsoft Defender dla Firm - pierwsze kroki

Krok 2: Ustaw powiadomienia email

W kolejnym kroku, wprowadź adresy email osób, które mają otrzymywać wiadomości email związane z incydentami i lukami bezpieczeństwa. Odpowiedni czas reakcji może oznaczać różnicę między np. utratą danych, a powstrzymaniem zagrożenia.

Powiadomienia maili Microsoft Defender dla Firm

Krok 3: Wybierz metodę onboardingu Microsoft Defender

W kwestii onboardingu Microsoft zadbał o mnogość opcji, które znacznie ułatwią pracę administratorom organizacji Microsoft 365. Aby doszkolić pracowników w zakresie użytkowania z aplikacji skorzystaj z pakietu Microsoft Endpoint Manager, Polityki Grup lub skryptów lokalnych i systemów wirtualnych.

Metoda wdrożenia Defender dla Firm

Krok 4: Wdrożenie domyślnych ustawień MS Defender dla Firm

Microsoft Defender dla Firm posiada zaawansowane zabezpieczenia i funkcje, dzięki którym dostosujesz prawie każdy aspekt organizacji. Jednak podczas aktywacji usługi, Defender oferuje wprowadzenie domyślnych ustawień. Jeśli chcesz je uruchomić, kliknij Kontynuuj lub pomiń przyciskiem w prawym dolnym rogu ekranu.

Microsoft Defender konfiguracja zabezpieczeń

Krok 5: Podsumowanie aktywacji Microsoft Defender dla Firm

Po wykonaniu powyższych kroków zobaczysz podsumowanie konfiguracji. Z tego ekranu możesz wrócić do dowolnego kroku i dostosować wprowadzone ustawienia. Oczywiście po zapisaniu ustawień, możesz przejść do dalszej konfiguracji w jednej z wielu sekcji panelu administracyjnego Microsoft Defender.

Zakończenie aktywacji Defender dla Firm

Microsoft Defender dla firm – gdzie kupić licencję?

Jak widać, Microsoft Defender dla Firm to niezwykle elastyczne i proste w obsłudze narzędzie, które poprawi bezpieczeństwo danych w chmurze, ale także komputerów i urządzeń mobilnych. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat Microsoft Defender dla Firm lub wprowadzić zabezpieczenia w swojej firmie, odwiedź stronę home.pl – sprawdzonego partnera Microsoft na rynku polskim.

Kupując Microsoft Defender w home.pl, zyskujesz nie tylko najwyższy poziom ochrony, ale także:

  • faktury VAT w polskiej walucie,
  • polskie wsparcie techniczne i sprzedażowe
  • wygodne metody płatności (bez podawanie karty płatniczej),

Masz pytania? Skontaktuj się ze specjalistą: +48 91 432 55 72 lub info@home.pl.

TAGI:
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /nowy2019/wp-content/themes/bloghomepl/single.php on line 67