AnyDesk to doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy chcą zoptymalizować i usprawnić swoją pracę. Umożliwia zarządzanie komputerami poprzez zdalny pulpit, co pozwala rozwiązywać problemy techniczne bez konieczności fizycznej obecności przy stanowisku. To całkowicie zmienia wymiar pracy zdalnej. Jakie udogodnienia wprowadza AnyDesk v8 w najnowszej aktualizacji?
AnyDesk v8 – co nowego?
Dzięki nowej aktualizacji AnyDesk praca staje się jeszcze prostsza niż dotychczas. Najnowsza wersja otrzymała szereg usprawnień, które ułatwiają codzienne służbowe obowiązki.
Jedną z przydatnych funkcji, którą oferuje najnowsza aktualizacja, jest natychmiastowe dostosowanie ustawień pod klienta. Oznacza to, że nie będziesz już tracić czasu na zsynchronizowanie lub proces zatwierdzenia zmian, ponieważ wprowadzone modyfikacje są aplikowane od razu w chwili ich dokonywania.
Dodatkowo, po wprowadzeniu istotnych zmian, nie musisz się martwić wtórnym wdrażaniem klientów. Dzięki temu ponownie oszczędzisz czas i unikniesz niewygodnych dotąd zadań.
Istotną, jak nie najważniejszą, rolę odgrywa również kwestia bezpieczeństwa. AnyDesk zyskał w nowej wersji funkcjonalność prywatnego, zaszyfrowanego klucza, dzięki któremu zwiększysz bezpieczeństwo podczas zapisywania zmian w opcjach klienta.
Przestrzeń Nazw – przydatny dodatek AnyDesk
W AnyDesk znajdziesz także dodatek, dzięki któremu z łatwością zidentyfikujesz łączących się z tobą klientów. W funkcji „Przestrzeń Nazw” stworzysz spersonalizowane adresy, które zastępują trudne do zidentyfikowania liczbowe identyfikatory. Dzięki temu skutecznie zablokujesz połączenia nieautoryzowanych klientów spoza twojej przestrzeni nazw i zminimalizujesz ryzyko podszycia się pod Twoją firmę.
Sprawdź również, jak AnyDesk walczy z cyberprzestępczością.
Jak zaktualizować AnyDesk do najnowszej wersji? Instrukcja dla Windows
Jeżeli nie masz jeszcze zainstalowanej aktualizacji AnyDesk v8, poniżej znajdziesz informację jak to zrobić. Użytkownicy AnyDesk Solo, Standard i Advanced mogą również wybrać opcję automatycznych aktualizacji, którą znajdziesz w Ustawieniach w zależności od wersji:
- Dla wersji 7 i wcześniejszych: Ustawienia → Bezpieczeństwo → Aktualizacje.
- Dla wersji powyżej 7: Ustawienia → Dostęp.
Po wejściu w Ustawienia, znajdziesz okienko z czterema możliwymi wyborami.
- Wyłączona – oznacza, że klient wszelkie aktualizacje musi wykonać ręcznie.
- Włączona – kanał stabilny – aktualizacja zostanie automatycznie pobrana do najnowszej, stabilnej wersji programu z kilkutygodniowym opóźnieniem, po zapoznaniu z informacją zwrotną od użytkowników.
- Włączona – kanał główny – aktualizacja zostanie automatycznie zainstalowana do najnowszej, stabilnej wersji programu.
- Włączona – kanał beta – ta opcja również zezwala na automatyczną aktualizację, jednak zaznaczenie tej opcji sprawi, że będą pobierać się wersje przed ich oficjalnym wydaniem. Oznacza to, że mogą one zawierać błędy i czasem utrudniać pracę.
Wybierz najwygodniejszą dla siebie opcję i kliknij Zastosuj. Jeżeli wolisz aktualizować program ręcznie, wykonaj następujące kroki.
Klienci standardowi (licencje Solo, Standard, Advanced)
- Pobierz najnowszą wersję z oficjalnej strony Szybka aplikacja do zdalnego pulpitu – AnyDesk lub z my.AnyDesk – Login.
- Otwórz pobrany plik.
- AnyDesk automatycznie zaktualizuje się do najnowszej wersji.
Zawsze, gdy wyjdzie nowa aktualizacja, otrzymasz od producenta stosowne powiadomienie.
Klienci niestandardowi (licencja Ultimate)
Na ten moment program nie wspiera automatycznych aktualizacji dla klientów ze spersonalizowaną ofertą. Możesz jednak zaktualizować program ręcznie, korzystając z poniższej instrukcji.
- Jeżeli link do pobrania aktualizacji jest publiczny, na stronie producenta otwórz powiadomienie dotyczące nowej wersji. Rozpocznie to automatyczne pobieranie i instalowanie aktualizacji.
- Jeżeli link do pobrania aktualizacji jest prywatny, właściciel konta my.anydesk.com powinien ręcznie wdrożyć aktualizację.
Gdzie kupić najnowszą wersję Anydesk dla firm?
AnyDesk jest przydatnym narzędziem, pomagającym firmom znacząco usprawnić działanie. Zdalne wsparcie techniczne nie tylko daje możliwość komfortowej pracy z dowolnego miejsca na świecie, ale również pozwala zaoszczędzić cenny czas.
W home.pl znajdziesz bogatą ofertę licencji AnyDesk, dopasowaną do twoich potrzeb. Jeżeli masz wątpliwości, który wybór będzie najlepszy, skontaktuj się z naszymi specjalistami i uzyskaj profesjonalną pomoc.
Czytaj więcej