Mistrzowie Ecommerce

Jak Facebook zwiększa sprzedaż w sklepie internetowym? – Podcast Mistrzowie eCommerce home.pl #15

Jeżeli szukasz nowych klientów w swoim sklepie internetowym, sprawdź jak pomoże Ci w tym Facebook. Z tego serwisu społecznościowego korzysta kilkanaście milionów Polaków, którzy mogą zostać klientami właśnie Twojego sklepu! W nowym odcinku podcastu Mistrzowie eCommerce home.pl rozmawiamy o sposobach na większą sprzedaż właśnie poprzez reklamy na Facebooku.

Jak Facebook zwiększa sprzedaż w sklepie internetowym? – Podcast Mistrzowie eCommerce home.pl #15

Posłuchaj 15 odcinka:

Z tego odcinka dowiesz się m.in.:

  • czy można samodzielnie uruchomić reklamę na Facebooku oraz kiedy skorzystać z pomocy specjalisty,
  • jak zachęcić użytkownika Facebooka, aby wrócił do Twojego sklepu jeżeli go opuścił bez pełnego koszyka,
  • czym charakteryzuje się skuteczna reklama na Facebooku.

Kliknij na poniższy przycisk i dodaj do obserwowanych nasz kanał na Youtube, aby otrzymywać informacje o nowych odcinkach podcastu w pierwszej kolejności!

Dodaj nasz podcast do obserwowanych w serwisie lub aplikacji:

Gotowe notatki


Inne odcinki podcastu – przeczytaj i posłuchaj

Odcinek #1 10 kroków do uruchomienia sklepu internetowego

Odcinek #2 Co to jest Allegro Smart?

Odcinek #3 Jak przygotować sklep internetowy na rynek zagraniczny?

Odcinek #4 Jak dzięki opakowaniom zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Odcinek #5 Jak stworzyć regulamin sklepu?

Odcinek #6 Jakie metody płatności wybrać w sklepie internetowym?

Odcinek #7 Jak zwiększyć sprzedaż przed świętami?

Odcinek #8 Analiza konkurencyjnego sklepu internetowego

Odcinek #9 Jak budować wizerunek sklepu internetowego na Facebooku?

Odcinek #10 Polityka prywatności w sklepie internetowym

Odcinek #11 Jak mądrze wybrać kuriera dla sklepu internetowego?

Odcinek #12 Jak zwiększyć sprzedaż dzięki Google Shopping?

Odcinek #13 Jak budować markę i zwiększać sprzedaż w sklepie internetowym?

Odcinek #14 PrestaShop czy gotowy sklep internetowy?

Dodaj komentarz

*

*