Producent jednego z wiodących rozwiązań do zdalnego pulpitu – AnyDesk – zdecydował się na wprowadzenie zmian w biznesowych licencjach. Zobacz, co zmienia się w narzędziu do wsparcia przez internet i co oznaczają zmiany, jeśli już pracujesz z aplikacją AnyDesk.
Nowe licencje zdalnego pulpitu AnyDesk
AnyDesk to jedno z czołowych narzędzi do zdalnego pulpitu. Producenci aplikacji stale pracują nad dostosowaniem nie tylko zestawu funkcji, ale także oferty biznesowych licencji. Po wprowadzeniu zmian w 2021 roku, AnyDesk zdecydował się ponownie odświeżyć swoją ofertę. Dzięki temu, licencje jeszcze lepiej odpowiadają na wymagania przedsiębiorców i organizacji, korzystających ze zdalnego pulpitu.
AnyDesk wprowadził nowe licencje w październiku 2022 roku, zastępując wersje Essentials i Performance następującymi wariantami:
- AnyDesk Solo
AD Solo to odpowiednik licencji Essentials. Jest to idealne rozwiązanie dla małych firm czy freelancerów, którzy korzystają z AnyDesk. Licencja zapewnia dostęp jednemu użytkownikowi, prowadzenie jednej sesji zdalnej w tym samym momencie oraz możliwość instalacji na 3 urządzeniach. - AnyDesk Standard
Ta licencja jest najlepszym rozwiązaniem dla firm zatrudniających kilku techników lub planujących rozszerzenie swojej kadry. AnyDesk Standard zawiera dostęp dla 20 użytkowników, 1 sesję (z możliwością zwiększenia liczby do 20) oraz nie posiada limitu instalacji.
Licencja zawiera wszystkie funkcje licencji Solo, dodając m.in. nagrywanie sesji, panel zarządzania licencją, wybudzanie komputerów (Wake-on-LAN) czy rozszerzoną książkę adresową. - AnyDesk Advanced
Najbardziej zaawansowanym wariantem jest AnyDesk Advanced – przeznaczony do użytku w dużych firmach, używających zdalnego pulpitu jako głównego narzędzia pracy. Korzystając z licencji Advanced utworzysz 50 użytkowników, w jednej licencji otrzymujesz 2 jednoczesne sesje oraz (podobnie jak w Standard) nielimitowaną liczbę instalacji.
W kwestii funkcjonalności, jest to najbardziej zaawansowana wersja, która jeszcze bardziej rozszerza możliwości AnyDesk Standard.
Jeśli chcesz poznać szczegółowe detale na temat nowych licencji AnyDesk, odwiedź home.pl lub skontaktuj się z jednym z ekspertów home.pl pod numerem: +48 91 432 55 72.
Co oznaczają zmiany dla przedsiębiorców?
Jeśli korzystasz już z AnyDesk, nie musisz martwić się zmianą licencji. Wprowadzenie nowych wariantów AnyDesk nie ma wpływu na Twój biznes, ponieważ aktywne licencje AnyDesk Essentials i Performance będą działać bez zmian, do czasu zakończenia okresu rozliczeniowego. Oczywiście jeśli nowe licencje bardziej odpowiadają Twoim wymaganiom, możesz przejść na AnyDesk Solo, Standard lub Advanced już dziś.
Czy muszę kupić AnyDesk?
AnyDesk dostępny jest jako darmowa aplikacja, pod warunkiem, że nie jest wykorzystywana w celach zarobkowych. Oznacza to, że jeśli potrzebujesz od czasu do czasu skorzystać ze zdalnego pulpitu by pomóc rodzinie lub połączyć się z własnym urządzeniem, nie musisz kupować licencji.
Kiedy chcesz używać AnyDesk w firmie, wymagana jest biznesowa licencja AnyDesk Solo, AnyDesk Standard lub AnyDesk Advanced. Zdalny pulpit posiada wbudowane narzędzia, które wykrywają nadmierne wykorzystanie darmowej aplikacji, co może skutkować włączeniem limitu czasu połączenia lub pełnym zablokowaniem narzędzia.
Dowiedz się więcej o AnyDesk: