Sklepy internetowe

Click Shop w 2014 roku – jakie zmiany zaszły w naszym sklepie internetowym?

Koniec roku zawsze rodzi pomysły na podsumowania. Nie będziemy zrywać z tą tradycją, dlatego chcemy wam pokazać, co udało nam się zmienić w jednej z naszych usług – Click Shopie. To produkt, który jest na bieżąco aktualizowany, tak aby sprostał wymaganiom rynku i współczesnym standardom obsługi. Platforma e-commerce w home.pl przeszła w 2014 roku wiele zmian (a kolejne już w drodze!).

Logowanie do nowego panelu RWD - jedna z największych zmian w sklepie.
Logowanie do nowego panelu RWD – jedna z największych zmian w sklepie.

Kilkaset poprawek dotyczyło wyłącznie sfery programistycznej, która to odpowiada za poprawne funkcjonowanie i dalszy rozwój aplikacji. My skupimy się jednak na 10 najważniejszych naszym zdaniem usprawnieniach Click Shopa, mających realny wpływ na zwiększenie wygody użytkowania z perspektywy klienta oraz sprzedawcy.

  1. Wprowadzenie technologii RWD – dzięki responsywnemu panelowi sprzedawca może konfigurować swój sklep na dowolnym urządzeniu, nawet na smartfonie. Zaplecze automatycznie skaluje się do rozmiaru i rozdzielczości ekranu, co umożliwia np. dodawanie produktów do katalogu poza miejscem pracy.
  2. Zmodyfikowany system tworzenia wariantów – poprawił wydajność sklepu oraz udostępnił opcję sprzedaży specyficznych produktów tj. soczewki kontaktowe. Funkcję okraszono także poprawioną wizualizacją (np. paleta kolorów)
  3. Gabaryty produktów – od teraz sprzedawcy mogą przypisywać konkretne typy dostaw do produktów, uwzględniając ich wagę np. wysyłka produktu ważącego powyżej 100 kg tylko poprzez kuriera.
  4. Nowe funkcje API – zestaw nowych funkcji pozwala programistom np. na generowanie nowych zamówień poprzez własne aplikacje.
  5. Dodanie nowych opcji typu „marketing automation” – tworzenie własnych szablonów wiadomości i automatyczna wysyłka przy konkretnej akcji.
  6. Poprawki w działaniu suwaka – moduł dla przesuwających się zdjęć wybranych promocji jest bardziej funkcjonalny.
  7. Nowe mechanizmy dla wyglądu sklepu – strona główna sklepu jest w pełni responsywna dzięki technologii RWD, a administrator sklepu może za pomocą kilku opcji zmienić czcionkę i jej kolor.
  8. Modyfikacja opcji dostaw – sprzedawca może skonfigurować minimalną wagę dla przesyłki lub minimalną liczbę produktów, która pozwala na wysłanie np. paczki kurierem.
  9. Liczne poprawki względem SEO – sklep doczekał się m.in. zmienionej stopki, usprawnienia dla Google Rich Snippets, a także wymuszonego szyfrowania protokołem https:// . Ta ostatnia opcja pozwala na zachowanie wysokiego miejsca w wyszukiwarce Google, ze względu na wyższa tolerancję  bezpiecznych adresów przez wyszukiwarkę.
  10. Integracja z homebiuro – połączenie swojego sklepu z platformą do wystawiania faktur nie było nigdy prostsze. Kilka kliknięć myszką wystarczy, aby w twoim sklepie mogły być wystawiane faktury VAT.

 

Powyższe zmiany to tylko część nowości, jakie pojawiły się w Click Shopie na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy. Cały czas pracujemy nad udoskonaleniem kolejnych funkcji, które zostały zasugerowane przez samych klientów. Mamy nadzieję, że kolejne aktualizacje jeszcze bardziej zwiększą zadowolenie z usługi sklepu internetowego.

Nie korzystałeś jeszcze z Click Shopa? W galerii możesz zobaczyć sklepy, które powstały w naszej platformie.

home.pl wspiera rozwój firm w Internecie

home.pl jest największym w Polsce dostawcą usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jako członek globalnej grupy United Internet firma jest liderem branży również w Europie.

#wspieramyrozwójfirm

Komentarzy

  1. nowy panel wciskany na siłę to jeden wielki kicz, mało czytelny i równie wolno działający jak stary. Zamiast skupić się nad przyśpieszeniem działania sklepu, panelu, skupiacie się nad wodotryskami.

  2. mariaawaria Odpowiedz

    10 punktów bardzo ważnych dla prowadzenia sklepu internetowego, lecz najbardziej moim zdaniem wprowadzenie protokołu https:// dla Google zasługuje na uwagę.

    www

Dodaj komentarz